Spiral!!!

Usch o fy........om en stund ska jag till Kungshamn och sätta in spiralen!
Helt otroligt att jag VÅGAT dra på det så länge!!! Tänk om det hade blivit ett knyte till......hmmmm!
Inte så bra! Det räcker mer än väl med 4 underbara gossar......inga fler barn här inte=) Nu får jag koncentrera mig på att ta hand om mina juveler och försöka räcka till åt alla! Hur det än är så måste ju alla få en del av sin mamma=)

Jag ser INTE fram mot att sätta in den dock=( Det gör säkert SKITONT!!! Men, jag får bita i hop och tänka att det bara händer vart 5:e år! Inte illa faktiskt=) Men roligare kan man ju DEFINITIVT ha=)

På Onsdag eller Torsdag ska jag rulla ner till Kanten! Öppningsdags igen=) Och MANNY o TOBBE spelar=) Dom är bara SÅÅÅÅ bra.......samt att jag känner dom (det kanske gör dom ännu bättre)!

Kolla in denna sida: http://www.eternalcircle.se/

Ha det gott i solen i dag=)
Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Anna

Då lär vi synas på Kanten då :D

2008-04-28 @ 18:22:27
URL: http://annacsvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0