Resa beställd=)

Nu tror ni nog säkert att vi har beställt en resa till varma sköna Thailand eller ännu bättre........Bali! Man kan ju önska, men så är INTE fallet! I dag har vi beställt resa till DANMARK med båt ToR inklusive hotell och hotellfrukost!!! HOTELLFRUKOST!!!! Kan det bli bättre?? Dom danska frukostarna går inte av för hackor och jag ser fram emot det (och självklart resan i sig)!

Det mest spektakulära i hela historien är att resan är bokad för 2 VUXNA PERSONER=) Inga barn med andra ord=) Det ska bli skönt........men ändå lite ångestbildande över att lämna barnen i 1,5 dygn! Jag vet att dom har det bra tillsammans med farmor........men jag är lite fjomsig av mig när det kommer till barnen! Måste ha koll!!!!

Vi åker morgonen den 23/5 och är tillbaka på kvällen den 24/5! Underbart!!! Äta god mat, dricka danska pilsner och inte fatta ett dugg av vad folk säger runt omkring! Kan det bli bättre?

Återkommer senare=)
Kram Maria

Kommentarer
Postat av: M.J

Satan i gatan så gött för er =)

2008-04-18 @ 21:22:37
URL: http://www.marijj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0