Nu har jag bölat som en bebis!!!

Åhhhh! Depserate Housewifes efterlängtade säsongspremiär var i tv-rutan i dag.....och oj vad jag har bölat!!!
Jag bölade när bebisen kom och Brees dotter inte riktigt ville lämna över honom! Jag bölade när Lynette fick reda på att hon äntligen var frisk. Och jag bölade när djuret i Lynettes trädgård hittades död. (Troligtvis symboliserade djuret hennes sjukdom......och nu fanns den inte mer). MEN....jag är SÅ glad att programmet är tillbaka=)

I dag har som vanligt varit en hektisk dag! Men jag gillar när det händer saker och ting runt mig i stället för att jag ska sitta och rulla tummarna i något hörn! Eftersom det varit ytterligare en dag full med solsken och värme har vi passat på att vara ute! Oliver och Timmie har sålt majblommor och knackat dörr lite överallt! Första riktiga "jobbet" och dom är SÅÅÅÅ stolta att kunna tjäna pengar på att sälja majblommor (Ööööööh! 20kr per skalle.....men det är alltid något).

Vi tog en liten promenad och hamnade på gården hos Nova mfl. bara ett stenkast hemifrån! Mysigt med alla barn springandes runt fötterna=)) Och mysigt att se Nova! En underbar vän och svägerska....som jag tyvärr umgås alldeles för lite med! Ändå bor vi (än så länge....men inte SÅ länge till) SÅ nära varandra!
Här kommer en liten mix av dagens händelser=)

               

               

En del av en underbar släkt som jag är delaktig i :-))

Oliver o Timmie hade judoträning i dag så som vanligt blev det SEEEEN läggning! Jag var inte nere förrän 21:00! Men....huvudsaken är att de tränar och har roligt=)

Här kommer ett kort på Nova som hon inte trodde jag hann att ta.......men....... I GOT YOU=)))

image74

Det var allt för mig!
Kram Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0