Nöjd:-)

I dag är jag nöjd med min söndag!!! Vi har gjort så mycket hemma och det känns så underbart inför den stundande veckan. Kommer ni i håg skänken till köket som jag skruvade på för ett tag sedan? Den är nu helt komplett=) När Ludvig sov middag och resten av barnaskaran var hos kompisar, passade jag på att i lugn och ro skruva i hop överdelen! Den blev jättefin.....förutom att saker till vitrindelen inte kommit fit än! Kolla själv!!!

image53

Jag måste säga själv att jag faktiskt tycker det är roligt att skruva och pilla i hop möbler......även om jag kan få ett och annat utbrott under tiden. Jag har ju faktiskt gjort det själv=) Men jag måste medge att jag i bland funderar på hur dom som ritar beskrivningen tänker! Det är inte alltid lätt att följa......utan gissningslekar förekommer under arbetet!

När Jiggan var på infoträff på judon med dom tre stora barnen, passade jag och Ludvig på att dammsuga och skura golven! Underbar känsla när det luktar rent av såpa och alla "spillfläckar" försvinner. (Det blir ju några med 4 barn).

Nu sover barnen gott och jag har lyckats handla inför veckan. Nu hägrar sig lugnet över oss och Jiggan har redan intagit vågrätt läge i soffan. Jag tror att jag ska följa hans exempel och slappa nu när stora delar av huset är rent och fint=)

Kram på er alla!
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0