Natt och morgon fylld med kaos:-(

Hur kan det bli så att vissa nätter inte fungerar sömnmässigt? I natt vaknade Timmie klockan 3:00 och ville att jag skulle följa med till hans rum!!! En liten stund tidigare hade Ludvig vaknat och höll som bäst på att somna om. Men icke sa nicke.......Timmie (hans favorit här i livet) var ju vaken och då skulle han minsann inte sova! Timmie somnade till slut om men inte Ludvig. Varje gång jag slumrade till sprang han in och tände Timmies sänglampa varpå Timmie OCH Oliver vaknade. Upprepning gånger tre:-( Vid 6-tiden ringde klockan och då var ALLA trötta utom Joel som sov sött! Nu har min minsta pärla somnat precis så eftermiddagen kommer att bli gnällig och grining eftersom sovningen vanligtvis inträffar mitt på dagen!


Precis innan frukost lyckades Ludvig att leta fram ett paket ströbröd ur en låda. Och gissa om jag blev överlycklig när han helt plötsligt vänder upp och ner på paketet! Inte!!!!! Totalkaos!!!! Och jag som annars har dåligt om tid på morgnarna med tre barn som ska i väg! Dammsugaren kom väl till hands! 

Nu återstår städning, tvätt, dammsugning i resten av huset, disk.........listan kan göras lång! Bara tvätten i detta hushållet tar upp SÅÅÅÅÅ mycket tid!


Nej, nu ska jag sluta att gnälla............peta upp ögonlocken med tändstickor........och göra det bästa av en VÄLDIGT sömnig dag:-)

So long:-)


Ååååååå.....hittade världens coolaste kort på Joel! Varning alla superhjältar där ute, här kommer JOEL<3<3

image5

Kommentarer
Postat av: M.J

Faan va härligt med kaos.. Ja älskart.. (Så länge d inte e hemma hos mej..) Hahaha

2008-04-02 @ 14:25:04
Postat av: Maria

Hahahaha....jag ser dig framför mig Marie. Här hemma hos mig....mitt i kaoset....stäppandes och hållandes för öronen. Samtidigt går du upp i falsett och skriker: "Varför kom jag hit????"
Hahahaha.....kom då fegis!

2008-04-02 @ 20:36:04
URL: http://www.mariaherdebrant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0