"Mupprar"

Hahaha.....vilket namn! I dag på morgonen satt Ludvig och tittade på "Slingerland" på Playhouse Disney och då fick jag ett dårskratt!!! I programmet fanns det små lurviga och röda "djur" eller figurer.......och dom kallades just för "mupprar". Helt otroligt vad folk kan hitta på=)

Vi har även hunnit plocka bort alla "flintastenar" som hittades i helgen. Jag fick i går reda på att det INTE var flinta utan ihopasmält glas=( Inte så kul!!! Dom senaste dagarna har barnen använt en hel uppsjö av plåster just för att dom gjort sig illa på "stenarna"!!! Men nu är dom borta!!! Sopat har jag också gjort för att få upp alla flisor på utsidan efter "stenarna"! Hmmmm, man lär sig alltid något nytt!

I kväll blir det Kanten! Skitkul......jag antar att det är sååååå mycket folk där=)

Skulle lagt in lite bilder i går men orkade helt enkelt inte efter att "desperate" var slut! Då var det packning av Oliver o Timmies ryggsäckar som gällde. I dag är dom på "vårvandring" med skolan. Buss till "bokskogen" och sedan till fots hem........pust=)

Nu ska jag och Luddis hoppa in i duschen innan vi ska hämta Joel o Liam!!

Hörs senare=)
Kram Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0