Mer blogg i morgon!

I dag har jag ingen lust alls att lägga in något i bloggen......men ville bara förklara varför!
Dagen i dag har varit bra förutom på eftermiddagen/kvällen då humöret sjönk ner i skorna:-(
Därtill låg jag sen i soffan när ungarna somnat, invirad i en filt och frös som en nakenhund på Sibirien! Vet inte vart det leder.....men jag vill INTE bli sjuk nu!!!

Marie......med tillhörande tjejer.....tack för att du ringde och bjöd med mig till Delfinen! Jag hoppas att ni har kul och att ni tar en cider för mig med:-) Tyvärr hade jag sänkt stämningen katastrofalt i fall jag varit med i dag.....men nästa gång är jag på.......vad det än leder till:-)

Nu ska jag kura in mig i soffan igen.......ha det gott!
Kram Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0