Lilla Engla!

Hörde i går på nyheterna att 42-åringen som varit misstänkt för bortförande av Engla, nu erkänt att han mördat henne! Hur kan en vuxen människa ta sig friheten att bestämma när någons liv ska ta slut??? Det är absurt! Jag saknar ord för hur jag känner för den här mannen som utfört detta vansinnesbrott!!! HAT är inte starkt nog!

Och stackars lilla Engla!!! Och stackars Englas familj, vänner, grannar och alla som visste vem hon var! Jag kan inte i min vildaste fantasi föreställa mig hur Englas familj känner sig nu, hur dom mår och vad dom tänker. Däremot kan jag tänka mig att det är ett rent H*****E att mista ett barn. Att bli fråntagen rätten att krama, ta hand om och se barnet växa upp.......för att någon annan tar sig rätt att avsluta barnets liv! VAD ÄR DET FÖR VÄRLD VI LEVER I?

I en situation som denna kan jag tänka mig att alla spärrar brister, att förnuftet trubbas av och att världen runt omkring rasar! Smälter i hop till en obetydlig klump! För ett barn betyder ju ALLT för sina föräldrar!

Hoppas nu att 42-åringen får ett LÅÅÅÅÅÅNGT straff och helst inte kommer ut innan han dör! Han ska liksom Engla få bli berövad sin frihet! Förhoppningsvis finns det medfångar där han avtjänar straffet som INTE ser så milt på det han gjort och kan på sina sätt göra livet surt för honom! Det förtjänar han!!!!!

Jag sänder en tanke till Engla och hennes familj i den svåra stund de har nu......och för en lång tid framöver. Det sägs att tiden läker alla sår......men i situationer som denna undrar jag om det verkligen kan stämma!!!

Kramar Maria

Kommentarer
Postat av: Madde

Inför dödsstraff i Sverige. Speciellt på sådana som mördat mer än en gång och det inns bevis. Äckel är vad han är.... hans kulle man vilja möta med ett gäng i en mörk gränd och slå honom sönder och samman..... SJUKA MÄNNISKOR FINNS DET TYVÄRR!!!!

2008-04-14 @ 09:35:30
URL: http://angelwing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0