Kläder!!!

Nu har jag rensat ur alla kläder som var samlade på hög i Joels garderob. Kläder som han växt ur!!! Usch så fort det går! MEN....en positiv sak är att kläderna nu passar min brorson, som är 1,5 år yngre. När han sen växt ur dom är det lagom att få tillbaka dom till Ludvig:-) Alltid bra! Och jag vet att min bror med sambo ANVÄNDER kläderna också. I stället för att lämna bort alltihop och dom bara ligger och skrotar i garderoben.

Fyndet bland kläderna i dag var storlek 110/116 och jag lyckades fylla 3 påsar till bredden:-) Inte nog med att det är kläder från Joel utan även från Oliver o Timmie! I bland känns det som om huset svämmar över av alla kläder!

Ikväll har jag två alternativ när barnen somnat:
1. Läsa en bra bok
2. Skruva i hop överdelen till skänken

Detta för att våran dekoder till canal digital strejkar!!! Dom på canal digital visste inte vad det var men kunde skicka ut en signal.....vilket INTE funkade! Nu vet jag inte vad dom ska hitta på!!! Och jag komer att MISSA Grey's anatomi i kväll........snyft:-(

Ludvig pratar mer och mer för varje dag:-) Nu sätter han i hop två-tre ord i en mening!!! I dag tex. sa han "Olli dum" alltså översatt Oliver dum! Det blev totalt asgarv från både mig och barnen:))

Nu ska jag ägna mig lite åt barnen!!! Det gör man inte för ofta då det alltid är någon kompis här eller dom är hemma hos någon! Joel är för tillfället hos Willy men annars är resten hemma:-)

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: M.J

D e luuuugnt Maja...
Greys... e inte ikväll pga. hockey... hehe..
Sicken tur du har...

2008-04-09 @ 15:25:28
URL: http://www.marijj.blogg.se
Postat av: Kristin

hockey är det verkligen nödvändigt??

Får drömma om McDreamy tills nästa onsdag..=)

2008-04-09 @ 22:14:03
URL: http://kristin84.blogg.se
Postat av: Svärmor

Ska jag komma över och titta på den ihopsatta skänken?????

2008-04-10 @ 13:44:23
Postat av: Maria

Hahahaha! Vad rolig du är svärmor:-)
Överdelen är under byggnation......INTE! Jag har inte börjat än:-))
Kram Maria

2008-04-10 @ 19:15:52
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0