Icke sa nicke.....

.....det blev ingen storstädning i dag heller!!! I stället gick vi ut och tog vara på det fina vädret=) Underbart med sol och värme<3 Men jag fick i alla fall vikt tvätten och dammsugit av! Inte illa det!

I dag har barnen (likt de senaste dagarna) varit ute och lekt. Trötta var dom när dom väl kom in. Dom slocknade som grisar (nästan) allihop!!! Jag och Ludvig har tagit hand om trädgården för att förhoppningsvis få en chans att få lite fint inför sommaren:) Jordgubbslandet är rensat och väntar just nu bara på att svälla över med stora väldoftande och smakrika jordgubbar! Mina händer däremot är fnasiga, torra och brunaktiga i färgen efter att ha rotat runt i jorden hela eftermiddagen! TRÄDGÅRDSHANDSKAR SKA INSKAFFAS SNARAST!

Det roliga var att Oliver faktiskt såg att det var rensat och kommenterade genom att säga:
"Vad fint du har gjort i jordgubbslandet mamma." Helt underbart att mina barn uppskattar det jag gör (i bland i alla fall)!

Vad annars? Inte mycket händer i denna del av Hunnebo faktiskt....förutom att mina barn gör gatorna osäkra med sina cyklar=)

En liten speciell hälsning till min mamma:
Mamma, jag älskar dig för att.....
....du är du
....du är stark
....du lärt mig så mycket
....du inte ger upp
....du kan se mig för den jag är
....du älskar mig oavsett vad jag gör
....du inger respekt
....du alltid funnits där
....du vågar säga i från
....du ställer upp i vått och torrt
....du kämpar
....du läser mig som en bok
....du känner mig bäst av alla
....du är MIN mamma
....du bryr dig
Några få ord för hur jag känner för dig! Det finns inte ord för hur mycket jag älskar dig och hur jag önskade att jag kunde lätta lite av den börda du bär just nu! Jag hoppas att du förstår att jag vill dig allt gott och att jag är oerhört stolt över att vara din dotter. Dotter till dig, den bästa mamma jag har!!!

Vem vet vem som får nästa "kärleksförklaring"! Watch out....it might be YOU!

Sussa sött!
Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Anna

Välkommen in i klubben sagt-att-man-ska-städa....men det blir inte som man tänkt sig!!

Vad gulligt du hade kommenterat!
Kram

2008-04-17 @ 14:58:43
Postat av: maggan

Tack min älskade dotter. Det är tufft just nu, men jag får aldrig ge upp!

2008-04-17 @ 18:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0