Hjälpsamma barn:-)

I dag måste jag säga att jag blev riktigt stolt över att vara mamma till mina 4 gossar:-)
Det hela började med att vi passade grannen upp för backens pojk, Willy. En goding på snart 6 år! Alla var ute och lekte så kom plötsligt Oliver, Timmie o Joel in......utan Willy! Jag frågade var han var och de förklarade att han ramlat från en vagn och rusat gråtandes hem och låst in sig! Jag frågade vad som hänt och det kom fram att det var ju grabbarnas fel. Jag skickade upp dom för att hämta Willy och lyckligtvis var han på väg till oss......storgråtandes:-( Oliver o Timmie pratade och tröstade och fick han till slut innanför vår dörr med varsin arm om axlarna på Willy:-) (Sååååå sött!!!)

Jag plåstrade om Willys knä och hand och genast slutade tårarna att flöda:-) Tänk vad ett litet plåster kan göra!!!

Vad jag vill komma fram till är att jag kände mig som en riktigt lyckad mamma för stunden. Mitt tjat om att de ska ta hand om varandra och kompisarna har verkligen fastnat! Då blir man STOLT över sina underbara ungar:-)

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: anna

Tulle så sött =)
Haha ja det blev en del gissandes i inlägget under ;)

2008-04-09 @ 11:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0