Eftermiddagens skitungar

Mina barn var under Novas fikastund ute och hade "kul". Så kul så de var fulla i smuts! Tvättmaskinen är återigen laddad med jackor och byxor för att se i fall den värsta skiten kan försvinna. Skorna får jag väl bada i alkohol för att överhuvudtaget få dem rena......barnen likaså:-) (Bildbevis nedan)

Duschen var ett nödvändigt måste efter att jag skalat av barnen kläder och skor. Men HUR lyckas dom? I dag hade dom LEGAT ner och RULLAT i en slänt. Jag undrar i bland vad dom tänker.....dom där pojkarna!!! För jag har då ALDRIG varit så skitig.....eller jo kanske en gång. Då var jag i Chicago och tränade fotboll i en gyttjepöl, som dom faktiskt kallade gräsmatta. OK då, jag har också varit skitig, men inte ALLTID när jag varit ute!

När kommer du och hälsar på igen Marie? Jag saknar dig och grabbarna med! Kom och gör mig sällskap i kaoset:-) (Se föregående inläggs kommentarer). Vi saknar dig!

Kram en "skitig" morsa

image6

image7

Kommentarer
Postat av: Natalie

Härligt att se leriga barn. Det betyder att de har roligt, inte sant!?
Jag förstår inte hur det kommer sig att man aldrig blir av med bergen? Smustig hög mot en ren hög och när den rena högen är vikt och inlagd i garderoben så är det en ny smutshög.. Galet! :)
Kram kram

2008-04-02 @ 22:16:34
Postat av: M.J

Haha.. skit här o där, slänget på väggarna, klafsa rätt in i köket med skorna... haha..
helt brutalr roligt ju =).. hehe..
Ja tänkta komma en sväng snart....

2008-04-03 @ 10:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0